One, two, three, four. Tell me that you love me more

(Äppelträden i parken och i vår trädgård är så vackra så här års.)

Inne på slutspurten inför sommaren nu. 9 dagar till 21årsdagen, 9 dagar till sluttentan i envariabelanalys och ytterligare 7 dagar tills jag tar tåget hem till sundsvall för att spendera resten av min sommar i ett labb. om jag inte nämnt det innan har jag fått jobb hos expancel labb på akzo nobel, vilket ska bli så himla kul! det är precis vad jag haft i åtanke när jag föreställt mig mitt allra första jobb! framtiden närmar sig med stormsteg.

Jag och fredrik har blivit duktiga (framförallt F) på att komma ut på små springturer då och då. för varje runda blir det lite lättare och igår, under vårens hittills varmaste dag, var det fantastiskt skönt att frigöra energin i solen. idag hällregnar det och jag cyklar med solglasögon för att slippa rinnande smink och pandaögon (ett tjejproblem utan dess like). mamma sov över inatt och vi lyssnade på kent, färgade håret och drack te! precis som förr i tiden. nu är mitt hår ljust honungsfärgat i topparna - vårfint!

Puss och kram på er!
Hoppas ni också har det bra.
perspektiv | |
Upp