Heaven go easy on me

The head and the heart.
 
Jag minns var jag var och hur långt jag kommit sedan dess.
 
Dagen började sent - beskyller jetlag och sommartiden - men icke desto sämre med te, städning, kattmys och pojkvännen. klockan slår snart fem och jag har på någon ynka timme eller två knåpat ihop en statistikrefererande uppsats som egentligen skulle in i förra veckan (men på grund av sol, semester och san diego fick jag dispens). känner mig just nu mycket tillfredsställd och lättad över att få lite fritid denna helg. håller fortfarande på att packa upp, sortera tvätt och omorganisera mig här hemma, vilket är både mysigt och ansträngande. snart ska jag komma i balans, snart ska jag komma igång med vardagslivet igen.
 
puss och kram fina ni!
 
 
 
 
 
 
perspektiv | |
#1 - - hannibonnie:

Så mysigt att gå in på bloggen och läsa små inblickar i ditt liv. <3

#2 - - G:

Härliga bilder. Hoppas vi ses till påsk!
/G

Upp