American Dream

 
Okey! Jag känner mig nästan rostig när jag ska skriva på svenska... Varför? Jo! Jag befinner mig för tillfället i San Diego, California! Superhärligt, soligt och stort. Vi landade här igår eftermiddag och har sedan dess hunnit vandra omkring lite i city. Många människor, många butiker och framförallt många "irländare" igår på st:patty's! Shoppingen är fantastisk och vi har redan spenderat en hel del timmar strosande i butikerna. Hann även köpa en ny resväska för att få med mig allt jag köper hem. Visar lite saker jag köpt senare - försöker hålla instagram uppdaterat åtminstone en gång om dagen.
 
Hotellet vi bor på heter Horton Grand hotel och är byggt någon gång på 1800-talet. Dekoren är härligt vintage med en öppen spis, balkong och king size bed. Så himla pittoreskt! Nämner inte att det påstås att det spökar i rum 303... haha. Vi har hittills bara hört grannarna.
 
På söndag åker vi tillbaka till chicago och mammas fd värdfamilj. De var så glada att träffa oss i lördags när vi kom. På kvällen firade vi ett av barnbarnen och det var så kul att träffa hela släkten! Så länge sedan jag träffat alla att de påstår jag vuxit säkert en meter sedan sist, haha.
 
Hoppas ni har det fint i Sverige trots snö (??).
Puss och kram!
 
perspektiv | |
#1 - - G:

Härligt att läsa, skriv mer, jag lovar att läsa allt du skriver!
/G
Ps Lenali med

Upp