Snödrivor och origamifåglar


Hej ni som fortfarande tittar in ibland! Livet i uppsala flyter på med allt vad universitet innebär. matematiken, programmeringen och engelskan, en ganska skön blandning om jag ska vara ärlig! velar mellan kurser för nästa period och planerar inför sommaren trots att temperaturen just smugit sig över nollan. 

inte mycket händer i vardagen, mer än att jag är glad, får göra vad jag helst vill och träffar nya och inspirerande människor! (grannen fortsätter driva mig till vansinne med sitt gitarrspelande). förra terminen var bra, kursmässigt. denna terminen ska bli bättre. kanske kan jag till och med övertyga mig själv om att jag är bra på matte - innan de officiella civilingenjörsåren börjar.

kärlek till er, ♥
perspektiv | |
#1 - - G:

Alltid trevligt att titta in här då o då:-)

Upp