California Dreamin'

Ännu en vecka är avklarad - denna väldigt lugn men med mycket eget arbete på sidan av. Jag försöker fortfarande hinna ikapp med matten (när försöker man inte det?) inför kommande tenta den 14. Dock är det enklare att fokusera nu när vi äntligen bokat resan till Chicago och San Diego!!! 15e mars åker jag och mamma till USA - det ska bli så otroligt roligt! Det är konstigt att tänka att det var 12 år sedan vi var där tillsammans sist! 
 
På något konstigt vis saknar jag usa väldigt mycket sedan jag spenderade min sommar med rotary på västkusten. Det var en otrolig upplevelse och jag bara längtar till de stora städerna, värmen i kalifornien och närheten till precis allt (inte minst starbucks!). Det ska bli fint att få träffa mammas värdfamilj igen och att få se San diego för första gången! Jag är stoked.
 
Puss & Kram
 
 
 
perspektiv | |
Upp