Belöna mig med standardkrav

 
 
Hej mina fina!
Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera på senaste tiden och det har allt att göra med den otroliga stressen i skolan.. Idag har jag skrivit mattetenta och vi firar det med sushi och vin. Det kändes riktigt bra och jag väntar spänt på resultatet (som vanligtvis kommer inom två veckor)!
 
Upp till nu har jag mest vandrat omkring här hemma, myst med katten, varit snuvig, pluggat och träffat mamma i stockholm! Det var otroligt mysigt med en shoppingdag. Massa smink, skor, kläder och god mat - och att bo på clarion klagar jag aldrig på! Dock börjar den nya mattekursen på måndag - ingen vila här inte!
 
Fotandet tar styk nu när jag knappt har tid att leva. Det är jobbigt att behöva prioritera bort någonting som betyder så mycket för ens person - som foto gör för mig. Hela mitt estetiska jag slängs ner i en djup brunn när det kommer till de jobbigaste skolperioderna. Som tur är har jag läst 180% period 1 och kommer således bara läsa 5hp matte och en kväll i veckan med franska tills januari! Dessutom har jag sökt en fotokurs till våren, vilket jag tror kommer bli kanonkul! (För er med som slipper se "gamla favoriter"...)
 
Hoppas ni får en bra helg!
Puss och kram!
 
perspektiv | |
Upp