Atomabs

Dagens detaljer.
 
Idag har jag tillbringat hela dagen vid datorn, skrivandes på vad som troligen är min sista kemirapport på ett år framöver. Det känns både bra och lite ledsamt - då jag vet att jag framförallt måste klara en massa jobbig matte istället.. Hur som helst har jag nu skickat in rapporten och ska strax springa iväg på ett yogapass. Välbehövligt för kroppen efter förra veckans tentahets!
 
Igår var jag i Stockholm med pappa. Vi strosade omkring och tittade i butiker, fikade och bara hade det allmänt härligt - på en vanlig tisdag! Lite belöning efter en hård tentaperiod förtjänar man. Bland annat köpte jag den underbara mossgröna tröjan på bilden. Mitt allra första inköp på COS. Jag totalt älskar den! På kvällen åt vi tortelloni på Paparazzi - en supermysig liten italiensk resturang. Efter det fick jag en mörk cykeltur hem i regnet...
 
Puss och kram!
 
 
perspektiv | |
#1 - - Rinki:

Ja, hu! Efter tentahets så förtjänar man absolut att få lite kul och lite belöning. Tröjan såg jättefin ut, även om det är svårt att se att den är mörkgrön på bilden. Jag har varit inne på COS ett par gånger, men det har alltid känts lite för dyrt för att jag ska köpa något. Men nu när tjocktröjor börjar säljas så kanske man ska dit igen, sådant är ju väldigt mysigt och så vitt jag har förstått så ska kvaliteten på COS plagg vara väldigt bra.

Hur är det med dig annars?

Kram

Upp