The sound of settling

Jag är hemma i sundsvall efter en intensiv tentaperiod med fyra (!) tentor (det blev många av de där välkända kaffedrinkarna). Av okänd anledning slutade det med att jag läste mer än 100% sista perioden, vilket jag nog aldrig kommer att försöka mig på igen! Om jag klarar hälften av dem så är jag nöjd!

Jag är i bokningsskedet när det gäller frankrikeresan. Vi har mailat fram och tillbaka efter det att intervjun gick otroligt bra. De vill att jag ska komma kring den 12e juli och stanna till slutet av augusti. Jag har redan skrivit på kontraktet. Hur kan jag motstå franska rivieran då jag ändå är ledig och f jobbar?

I allmänhet funderar jag mycket fram och tillbaka angående min framtid. För det mesta känner jag mig ganska osäker på vad jag vill göra med resten av mitt liv. Förutsatt att ni som läser redan känner mig, så vet ni att jag alltid har svårt att ta beslut. Jag är världens sämsta när det kommer till val men jag jobbar på det! Under tiden ska jag njuta av den svenska sommaren vid havet.

Puss och kram ♥
perspektiv | |
Upp