Urban decay Naked palette

Ville bara visa min nya skönhet. Beställde denna som en liten julklapp till mig själv och förra veckan kom den äntligen! sedan dess har jag hunnit testa den några gånger och färgerna är verkligen sagolika! enkla att sudda, mycket pigment och lagom neutrala färger. dessutom är paletten liten, lätt och med magnetstängning - what more could you ask for? absolut måste! ♥

urban decay naked palette
inspiration | |
#1 - - Rinki:

Ser ut som en väldigt fin palette! Lär passa dig också. Har du fått testa den än?

Sv: Nja, det var en skön känsla att vara klar, samtidigt så kände jag att det var för bra för att vara sant, att vara klar så tidigt så började ifrågasätta det jag hade skrivit. Men nu är jag lugnare i alla fall, har lämnat in arbetet, så nu är det bara att vänta och se vad min lärare tyckte om arbetet.

Idag firar jag och E 3 år tillsammans också, så jag kommer att fokusera mer på det under kvällen. Hittills har vi i alla fall fått en mysig brunch tillsammans. Han stannade hemma idag för att vi skule kunna få ta det lugnt o så under morgonen, så himla fint.

Måste förbi Lush någon dag. Kul att renoveringen känns så bra. Dessvärre kan vi inte göra om så himla mycket eftersom det är en hyresrätt, men vi hoppas på att fixa till ena väggen i sovrummet, måla om det i en himmelsblå färg.

Kram

Upp