And if you're in love, then you are the lucky one

'Cause most of us are bitter over someone.

Jag har hittat nya vänner. Laguna bronzer, sheer glow foundation (gobi) och en primer som jag ännu inte testat. Laguna blir riktigt bra till sommaren då jag fått (åtminstone) lite färg. den är inte alls glittrig eller överdrivet pigmenterad - vilket jag gillar! bra till konturer osv. foundationen är underbar. lätt men täcker bra och ger ett lagom mjukt och naturligt resultat. extra bra nu när skolstressen börjar visa sig på huden!

Jag beställde från en sida som heter hqhair från UK. med fri frakt är det ju oftast billigare att beställa online - dessutom är utbudet praktiskt taget obegränsat! hqhair var iaf vänliga och skickade med en massa små prover på olika saker. googlade runt på lite rabattkoder osv (riktigt bra tips). hittills älskar jag alla prover jag fått! bra knep för att få någon köpsugen...

xoxo
perspektiv | |
#1 - - Sara:

åh älskar NARS ! :)

Upp