Tranquille

 
De senaste dagarna har regnet fallit och vi har hållit oss inomhus mest hela dagarna. tiden går långsamt framåt och 20 dagar känns som en evighet! denna tristess får mig att längta tillbaka till vardagen, skolan och rutinerna. trots det hoppas jag på några fler fina sommardagar innan jag åker hemåt den 25:e.
 
jag har så smått kommit igång med träningen och kroppen bara älskar det! att äta nyttigt är dock svårt i ett land där smöret är heligt...! jag tittar på masterchef, dricker te och undviker nutellan - vilket jag tycker är helt okej. lyssna på podcasts, musik, ljudböcker, läsa och skriva är också någonting jag sysslar med för att få tiden att gå fortare! 
 
hoppas ni har en fin sommar,
puss och kram
perspektiv | |
#1 - - Kajsa:

fin bild !
Nutella som är så gott, men kämpa på ! ;)

Upp