Les tropeziennes

 
Så himla mycket har hänt sedan jag senast skrev. framförallt har jag kommit hem från frankrike!
 
Jag kom egentligen hem för mer än en vecka sedan. anledningen var ingen speciell egentligen, utan mer att vi kom överens om att det var dags för mig att åka hem. vilket jag var väldigt lättad och glad över - trots en otroligt fin omgivning!
 
Nu har jag varit en sväng hem till sundsvall för att hjälpa mamma med flytten till övik samt träffa familjen, mina vänner och bara ta det lugnt. är dock glad att vara tillbaka i uppsala och få pyssla om min katt och mitt egna lilla hem. man uppskattar verkligen sitt eget efter en hel sommar borta!
 
Idag har jag tagit itu med mina garderober - ja, i plural. för trots att vi har extremt bra förvaring i lägenheten så tycks min klädkollektion gömma sig lite här och var. jag har samlat ihop två stora påsar med kläder som jag ska springa ned till myrorna med. riktigt skönt att få utrymme och översikt, trots att jag kanske är lite väl entusiastisk när jag säger så...
 
På måndag börjar skolan och det känns väldigt roligt! jag hoppas på många nya fina människor och kurser som engagerar och utmanar (i lagom utsträckning). framförallt ser jag, som jag tidigare skrivit, fram emot att komma in i rutinerna igen! det är en fröjd för själen hos ett neat-freak som mig.
 
Puss och kram
 
 
perspektiv | |
Upp