I am 19 years of age


i år blev 28 maj inte bara min födelsedag, utan även min nya kusinsdotters! stort grattis! (dessutom väntar vi kattungar vilken dag som helst nu - excited som tusan!)

idag, trots min hängighet, lyckades jag färdigställa det allra sista skolarbetet under min gymnasietid - åt skogen med purkinjefibrer och hi'ska buntar (trots att det är vad som får hjärtat att slå). det är sjukt att tänka att vi kommer att ta studenten om mindre än en vecka! att jag dessutom flyttar hemifrån, blir sambo och flyttar till en helt ny stad om en dryg månad känns om möjligt ännu sjukare! det känns som att livet flyter på bra - bortsett från mina förkylningar.

igår hade vi lärarmiddag på sundsvalls stadshus där det bjöds på god mat, roliga sånger och en hel del dans! jag kommer att sakna skvadern så mycket... when reality hits me, dagen efter studenten kommer tårar att falla. tills dess njuter jag av mina sista dagar ♥

fick man sin ungdom åter skulle man bara göra om sina dårskaper
              oscar wilde

xx
perspektiv | |
Upp