Watch over me

skins s06e04 franky
fotografi | |
#1 - - Rinki:

Jag började kolla på Skins, första säsongen eller vad det var och lite fascinerad blev jag väl...samtidigt som att det var rätt deprimerande också, det kändes så verkligt att det inte var som en vanlig serie där man kan följa tonåringar och deras problem, utan detta kändes äkta.



Sv: Hehe, ja fysiklektionerna är alltid jobbiga, men du kommer nog att klara dig, trots Hertz ;).



Usch, vad tråkigt att du har varit sjuk och att den franska tjejen var tvungen att flytta pga det. Vad var du för sjuk? Det är alltid jobbigt när man halkar efter och sedan tar det ju ett tag att repa sig, trots att man har blivit frisk. Jag håller tummarna för dig <3.



Det är svårt att ta till sig komplimanger, det kan jag också tycka. Men du får försöka, för du förtjänar dem :). Jag kan ändå tycka att det är lättare att ta till sig dem när det är över datorn, snarare än face-to-face.



Med mig är det väldigt bra just idag, hela den här dagen har bara rullat på bra och så har jag fått fina nyheter. Imorgon så har jag dock sen föreläsning mellan 15-17 (pga salsbokningar som strulat) istället för att ha 11-13, vilket betyder att jag kommer att komma hem ca. 19.00, det känns inte så himla roligt en fredag, men vi får se!



Hur ser din helg ut?



Kram

Upp