Frequencies and novelties



Idag har jag inlett ett PBL-projekt om modernismen med tre trevliga pojkar. Projektet i sig ska redovisas med vernissage som inledning på det nya året (man skulle kunna tro att jag går estet och inte natur). Skoldagen var över innan 11 och jag begav mig mot stan för att tanka, vilket var ett äventyr i sig i dagens snöyra.

Till lunch åt jag soppa och sedan dess har jag underhållt mig med att titta på American Horror Story, som är en väldigt konstig men spännande amerikansk skräckserie (för mig som älskar det mörka och morbida) - ett tips till er som önskar en lite mer ryslig jul!

xo
perspektiv | |
#1 - - Rinki:

Vad står PBL för? Låter däremot som ett väldigt häftigt projekt, modernism kan säkerligen visas med hjälp av vernissage. Blir det jobb under julen då?



Superfin bild :)



Jag började titta på American Horror Story, men inte sett mycket, den är verkligen kuslig! Och absolut konstig, hehe.



Sv: Idag har det faktiskt snöat hela dagen, men väldigt lätt dock, så det är inget snötäcke att skryta om direkt. Wow, 50 cm snö läter ju nice! Kul att ni får en vit jul, jag hoppas att det här får ligga kvar och att det kan komma lite vintersol. Det har varit så vått och grått här!



Hur har din dag varit? Hur ser veckan ut?



Kram

#2 - - This Is Olessia:

wow fin blogg

#3 - - Nice med hela kostcirkeln till frukost :):

Upp