I feel the chaos all around me



det har blivit den där dagen igen. den jag helst av allt vill glömma. då tusentals människor förlorade allt. en av världens grymmaste handlingar. att befinna sig på plats. och inte veta om man är i fara. att sitta där på flygplanet hem. som åttaåring i det knäpptysta, kolsvarta planet. att komma hem till lilla trygga sverige. när vännerna insåg att jag i själva verket inte alls var död. den dagen jag förstod allvaret. att det finns grymhet i världen. efter den dagen kommer jag för alltid att minnas det

idag ska jag gå omkring och tänka
ikväll blir det dokumentärfilmer

kärlek // miss twin tower
det förflutna | |
#1 - - matilda:

fruktansvät hemskt det som hände

#2 - - Lisette:

åh, det var verkligen hemskt.. <3

#3 - - » Arzu:

SV: Ja ok :)

#4 - - Lisette:

sv; Haha, visst är dom! :)

Jag är heller inte mycket ute i regnet, men.. gillar dem ändå ^^

#5 - - matilda:

ja det skulle vara häftigt

Upp