Maybe i'm wrong, i'm feeling right. where i belong with you tonight

dagens insikt:
jag har 666 vänner på facebook. överskattat ? ja. och jag gillar siffran. den är så typisk mig. stundvis. haha. askul (t9)

dagen har varit kort och inte särskilt smärtsam. förutom när jag skulle kliva upp en timme tidigare (pga den nya sommartiden). det gjorde ont i själen vill jag lova.

på eftermiddagen hade vi idrott och bjöds på både brännmärken av innebandybollar och huvudvärk av basketnickar. fick även coacha lite rundtennis som jag vet att jakob njöt lagom av.

efter skolan sprang jag omkring i omklädningsrummen och sökte kontakt. men killarna kickade ut mig. förstår liksom inte ?? efter tio minuters väntan hade jag en relativt lyckad tennisträning. har dock ont precis överallt ikväll. migrän ft. hål i foten (på fem ställen) och träningsvärk i ryggen efter alla snygga backbends och lite bootyshakin på tävlingen. massör sökes omgående !

nu ska jag lägga mig till rätta i sängen och kolla på 90210 och njuta av att skolan inte börjar förrän ett imorgon. är det bara jag eller uppskattar man sovmornar mindre när de börjat blivit en vana ? det är hur som helst en fin vana tycker jag.. precis som tematisdag! imorgon är det bermudashorts och solbrillorna som ska på. ser fram emot en strålande dag (med sommarsol). puss å godnatt och kärlek till er
det förflutna | |
Upp