if i don't live today, i might be here tomorrow

i'm still here. i stugan dvs. sitter i soffan i min midsommarklänning med jessica-biel-inspirerat hår och kollar ut över havet med P3 som soundtrack. det är lite mando diao blandat med muse och arctic monkeys. jag klagar definitivt inte. det är helt underbart. ska nu ta fram lite vaniljglass (min nya rebelliska kärlek - hur många äter plain vaniljglass?) och sedan ska jag begrava mig i de flera hundra tidningar min moster har här hemma. inredningstidningar från -92 har blivit nya passion. likaså juice med passionsfrukt. och en stråhatt som jag fann i ett antikt skåp. superfint med fiskartröja till. strandchict som hanna säger. och det gillar vi väl ..

jag gillar sommaren. något oändligt. men det är när jag är här - på en av de vackraste ställena på jorden - som jag inser att jag inte har någon att dela den med. och det gör lite ont. men då gräver jag fram min ipod. slår på monsters of folk. sluter mina ögon. och låtsas att du håller min hand
det förflutna | |
#1 - - lissie:

åh, lät otroligt härligt!

önskar att jag hade ett sånt ställe att fly till när jag behöver tänka :o

#2 - - hanna:

skulle gärna vilja se ditt hår när de var lite jessica biel inspirerat:-)det är ju så snyggt!hur gjorde du för att få de så isf?=)

#3 - - johanna:

sv hanna; jag ska försöka lägga upp en vettig bild!

gillar verkligen inte att ha håret uppsatt,

men den frisyren vart faktiskt rätt bra :)

Upp