Starstrukk

En liten resumé (eller ska jag kalla det fabel) om onsdagens underbara timmar:
dagen började väl inte direkt med någon framgång. Nej, det var ett smärre felslag när mitt vattenglas mötte sin död mot golvet några minuter i 6. dagen fortsatte inte heller som någon succé, när det visade sig att vi skulle rita självporträtt första lektionen. efter att ha stirrat på sin egen spegelbild i över två timmar vill jag nu aldrig möta en spegel någonsin igen. porträttet blev inte ens likt, men tur var väl det. alexander tyckte det blev fint. men inte likt mig. hahaha. haha. ha.

Ganska kass lunch blev det också. botten var nådd när stina tappade ner min avlagda piercing i min vidriga soppa. hur det gick till tänker jag inte ens förklara, men det blev en kladdig lunch iaf. men piercingen är tillbaka på sitt rätta ställe i mitt hjärta igen. vars kedja gått av ungefär tre gånger idag.

Bestämde mig iaf för att rulla ner till stan vid tvåtiden nånting. klackar och stans brantaste backe (okej, södra kanske är värre men ändå) det är inte en vidare bra kombination. idag hade jag ingen hanna som kunde "fånga mig" heller. men jag överlevde backen och tog mig till bussen. håret stod åt diverse håll och det som en gång var lockar ser nu mer ut som en bussolycka. vilket påminner mig om den galna busschauffören! han tutade i säkert fem minuter när en bil gjorde en fräck omkörning. sen klagade han en bra stund, trots att det inte var en enda person i hela bussen som lyssnade. men hem kom jag.

middagen består av en banan och några vindruvor. ganska sweet faktiskt. sen har jag även druckit en proteindryck och ätit några mackor, så jag är ready to go om en stund. streetdance står på kvällens schema, tummen upp för det. tt4n


det förflutna | |
#1 - - Amanda:

superbra blogg du har!

#2 - - Hanna:

Nästa gång ska jag gå ned till busen med dig och rädda dig från den hemska leran ;)

#3 - - emelie:):

haha hur lyckas man få ner nån annans piercing i maten? hihihi låt lite roligt tycker jag;):) Hoppas dansen gick bra! :) Du har väldigt fin blogg nu också:D fast de har du ju alltid:):) <3

Upp