Blåslagen lunchdiskussion



Idag. idag är en långsam, kall och väderomväxlande dag. en dag full med möjligheter men tom på idéer. mitt huvud är tungt och mina fingrar är nollgradiga. det vore inte fel med ett par vantar.

Igår hände inte mycket. vi hade skrivning i svenska - novellanalys. 2,5 timmes intensivskrivning lämnade mig hungrig och trött, med skrivkramp i handen och blyerts överallt. men förhoppningsvis gick det helt ok.

nu sitter jag i hannas rum på skolan. hon tjöt just till när hon la märke till att jag bloggar. alla i rummet kollar upp och ser intresserade ut (vi kan ju säga så iaf). nu ska jag snart ha franska. har pluggat till och med ! hualigen. tänk om man kunde få sova en stund. aja. nu blir det inge mer ord. mina händer förfrös och dehär va de sista orden jag fick ner.

musik | |
#1 - - Ellinor:

Vilken fin bild!!

#2 - - Elle:

FINFINFINFIN!

#3 - - Emocarro:

äntligen en bloggare som faktiskt kan språket hon skriver på!

#4 - - Hanna:

Hihi, alla såg faktiskt jätteintresserade ut!

#5 - - Hanna:

oh oh oh vem är fotografeeeen? ;)

#6 - - emeeliee:

håller med asså; bilden var hur fin som helst:):)!

Upp