You're all that matters

Well well, här ligger jag nu i min säng och försöker skriva fysikuppsatsen (som jag för övrigt inte vet när den ska va inne) men uppenbarligen går det inte alltför bra eftersom jag tar till bloggen. måste innan jag döööeer. Dagen idag har varit lugn och skön, trots att de började dåligt med oförberett prov i so ;o allt som vi lärt oss sen 7an dessutom :o snacka om att jag failade lite. hur som helst blev de mkt sol för mig idag (jo du må tro att jag har bränt sönder mej nu iaf. fifaaan. solade typ 4 timmar igår utan solkräm, wiiiiiieeeeeeee. it hurts!) dels skulle vi ta oss runt elljusspåret två varv och dessutom satt jag och anton vid sjön på lunchrasten en stund. bild därifrån (: nämen nu ska jag bita tag och skriva lite intellektuell text om galaxer och diverse materia som universum är uppbyggt av (yy) wish me luck, i'm not a rocket scientist, haha. luuuvs :*

Dagens låt; tenth avenue north - by your side

why are you still searching as if i'm not enough ?
det förflutna | |
#1 - - emma:))):

fysiken ska in på onsdag:)))

Upp