My swollen summer

Här kommer en snabb genomgång av mittendagarna:
  • Mamma ft familjen åkte till stugan i tisdags
  • Onsdag på summertennis gick fint
  • På kvällen kom emelie, stina & malin på middag
  • Blev pizza ft brownies å godis samt massa tjejsnack
  • Emelie å stina åkte hem vid 1 troja (: malin stannade
  • Vaknade tidigt å begav oss till balders
  • Malin fick prova spela lite också. gick väl rätt bra ^^
  • Efteråt åkte vi hem å vilade
  • Tog bussen ner på stan och sa farväl till malin
  • Gick på stan med simon nå timmar. roligt värre :a
  • Simon är bäst för han visade mig en hemlighet :D
  • På kvällen va jag bara hemma och såg tv å sånt (yy) packa lite

    Idag:
  • Imorse kom jag sent till summertennis för jag skulle fylla i lönepapperna (yy)
  • Vi körde femkamp och vattenkrig med småkillarna (-:
  • Blev även mörkerjagis på banorna (nåt som är otrooligt uppskattat av alla)
  • Efter träningen skulle jag åka hem, men moppen starta inte ..... ;@
  • Ringde mina experter å de visade sig va tändstiftet, mja
  • I brist på tändstiftsnyckel smsade jag marco (-:
  • Han kom å skjutsade mig hem. nu står jag i skuld, haha :a
  • Jag har erkänt min hemliga crush i hans moppe btw
  • Kom hem, käkade lunch, såg på tv å nu ska jag packa inför avfärden


    Framtidsplaner:
  • Summertennisavslutning imorrn med glass, vattenkrig och lön
  • Ombyte, lunch, packning
  • Avfärd mot huvudstaden med min galna familj (yy)
  • Träffar pappa nånstans å bor på hotell vid centralen
  • Tåg till arlanda på lördag morgon nångång
  • Flyger all alone till amsterdam för byte. sedan mot seattle å mitt nya liv (-:
  • Återvänder typ .. 27 juli ? försöker blogga bäst de går ^.^

    PUSSS :*
    ti amo <3 + malin som fotat
    alla md spotify; skaffa min nya playlist :) hoho
  • det förflutna | |
    Upp