I'm in love with the idea

Från bilen direkt upp på bloggen kan man uttrycka sig. För jag sitter nämligen just nu i bilen på statoil i karlskrona (: jag, micke och benny är på väg hemåt nu. Imorse begravde vi farfar och nu känns de för himla tomt. begravningen va fin och ljus, precis som han hade velat ha det (: alla grät i massor och jag kan ju säga att jag nog bidrog med den största delen tårar. Efteråt blev det lunch på hotellet i bromölla med släkt och vänner. trots dystra omständigheter var det roligt att träffa alla (: jag har stolt ärvt min farmors ögon samt ingas mosters namn. det är elindagen idag :-)

Så jag sitter iaf här i bilen på väg hemåt :) på planeringen står middag i oskarshamn och sedan ska vi vidare och sova i sthlm ikv :) imorrn blir de nog prideparaden (om vi vågar - eller ja, killarna vågar) och sen ska vi vidare hem till sundsvall :) så jag är hemma imorrnkväll om någon vill ses :-) kan behöva träffa någon svensk ungdom nu asså, haha (x iaf åker vi vidare till stugan och övik på söndag. blir så eftersom mormor inte är pigg samt att caitlin är där :) aja. nu ska jag bygga lite mer på min spotify-spellista och sedan dela med mig till er. ciao ! :*
det förflutna | |
#1 - - simon:

bygga på spellistan = mer TH?

#2 - - j.:

jaa, duvet de är ju bara dom som gäller för min del :-)

Upp