You have stolen my heart

Invitation only, grant farewells
Crush the best one, of the best ones
Clear liquor and cloudy eyed
too early to say goodnight

Spoooooortlov va de här ;> snacka om skönt. Asså jag vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva veckan på bästa sätt. Jag har liksom gått på voltaren å diverse droger hela veckan ;S haha. De har varit otroligt mkt träningar å aktiviteter i veckan iaf. Men i måndas va jag hemma pga smärta (nej, sjukdom å smärta är inte samma sak för mej) ..

På tisdagen va de badminton dm hela förmiddagen typ :) hur som helst vann jag b-slutspelet eftersom jag bitchade nå jävulskt i sista matchen, hahha ;D men jag va nöjd med min insats för jag spelar trots allt inte badminton mer än nån gång per år .. OCH de är ingenting likt tennis för dom som trodde de ;o egentligen får ju inte tennisspelare spela badminton va jag vet :o men hade de funkad så ;> hur som helst får man träningsvärk i rumpan av de å de är väl sådär halvmysigt, haha.

På tisdagkväll va de öppet hus på skolan .. eller de va iaf öppet för dom blivande 6orna, å eftersom dansen alltid har uppvisning så vart de såklart 9orna som skulle va där å visa hur otroligt duktiga vi är ^^ de gick väl sådär. Fick gå hela vägen till å från skolan i djupsnö från ghlm också, eftersom bilen varit på lagning :o menmen. Kom hem lagom till 9 å då blev de plugg om jag minns rätt.

På onsdagen gjorde vi inte så mkt ;> jag gjorde matte-g-prov å de gick väl inte enastående direkt, men jag satsar fortfarande på mvg, haha ;D jaaja, de får väl bli som de blir. Skidtur vart de också å den tog jag å emma i glassande sol (baklänges viss del av vägen, haha) med massor av snack å lite verkstad pga skador å skit ;) fortfarande problem med ryggen, handleden, träningsverk å sånt ;> mys. Efter skolan struntade jag i dansen (buääääh) för å kunna plugga franska, å de gick väl segt som vanligt ;o

Igårmorse kom en dansinstruktör till skolan å skulle lära alla nior dansa pardans (yy) foxtrot, bugg å vals ;) wihoo, haha. De gick väl helt ok :) inte dåligt iaf. Jag fick även reda på att jag ska göra dedär himla pisa-provet :o orkar inte beskriva men de är typ 3 timmar långt ;s Efter dansen hade vi engelska å fick tillbaka provet vi gjorde förra veckan .. spikade inte å mona va väl måttligt besviken, men vafan ^^ 2,5 fel iaf, där fick man för man inte läser frågorna ;D hahaha. jaaja. Efter de va de ännu mer dans å de resulterade i världens jobbbbbigaste linedance :o vegard som danslärare = bra (yy) haha. men de va en utmaning :)

Efter dansen va de tennisträning så jag å hanna anlände i god tid med entusiasm :) vi hoppades å få spela med patrik å självklart blev de så ;> eller iaf först. Tränade på attackbollar - dvs bra placering med forehand, fram på nät å sen volley (yy) de gick dåligt kan jag säga, haha.

När jag kom hem från träningen va de bara å ladda upp med middag, fixa sej å sedan dra ner på folkets park för med dans ;s skojsigt. Men va gör man inte för å få en ledig skoldag liksom :) hur som helst hade jag trevligt med mina vänner där tills kl 10 då de va slut å jag begav mig hemåt för mer franskaplugg -.- va klar nångång vid halv 1 å då hade jag även hunnit somna 20 minuter å komma till insikt (vilket jag finner relativt fascinerande, hahaha) sen vare bara å släcka å somna om igen.

Idag hade vi handboll på gympan å jag är död i min rygg snart asså, haha. Aja :) de är iaf kul trots att jag inte är bra på de ^^ menmen. Efter de franskaprov som va mkt lättare än jag trott :) men de har jag redan upplyst alla om så jag ska sluta skryta nu som shahla säger ;> skitsamma. Min blogg är tråkig som den å ni slipper läsa mer nu ;) hahahha. Ha en underbar kväll snyggingar :))))<3
det förflutna | |
Upp