Födelsedag

Jaha. Idag äre som sagt min dag :)
Det hela började redan 00:00 med gratulationer och sånt :) mkt sött vare. Sen fortsatte de tills 06:10 ;) då jag är född haha. Bara herman som vet de tror jag ;o häähä. Men så äre. Sen runt 7 fick jag uppvaktning och massa presenter och tårta i sängen som alltid. Mysigt :) så då fick man lite saker.. märkeskläder, smycken, skydd till iPoden och moppehjälmen ofc :') sen fick jag stressa ihjäl mej för att hinna till skolan. Min frukost bestod av svartvinbärsmousse och pannacottatårta :D som pappa lagat. På skolan blev man påhoppad av alla (a) tusen kramar. trevlans :D sen kom emelie med ballonger också :D så hela matten hade jag bordet fullt av ballonger x)) herregud va sniggt. Efter svenskan, där jag kom på att jag låg 80 sid efter i läseboken ;) pga att jag va borta hela förra veckan, så hade vi fysikprov. De gick typ bra tror jag. men jag missar alltid nån siffra i nån uträkning eller nån viktig punkt i redogörelser ;) haha. Aaaja. Fysik är inte de sämsta ämnet i världen. De äre inte. Efter lunchen sprang vi elljusspåret :) jag och emma skulle typ gå egentligen, för hon skulle vila foten & jag mitt knä, men vi sprang typ hela vägen :) efter de fick jag tillbaka min knäskada. de va inte myys haha. I omklädningsrummet fick jag en present av emelie :D en såpbubblepistol typ x)) så nu kallas jag bubbles ;o HAHA. och emelie blossom, från powerpuffpinglorna ;o Emma va buttran, men hon är inte butter at all ! :D:D Malin och stina kom med en bukett blommor sen också :D men dom lämnade jag i skåpet, så de blir kul imorrn ;D med både ballonger och blommor som rasar ut.
Efter skolan hämtade mamma mej å skjutsade på träningen. Utespel :D (y) älskaaa ! fast idag blåste de för mkt, och de va för varmt och soligt på min sida av banan :'o men de va härligt. Efter träningen kom mamma och hämtade mej med moppen :D den vart tydligen trakasserad här hemma av mina bröder ;o haha. Så då fick jag visa upp den för mina kära medspelare.. Tror dom gillade den. Skjutsad e mamma hela vägen hem ;) och fick beröm för att jag körde så sakta och säkert .__. HAHAHA. Sen iaf kom jag hem, åt och sen tog jag moppen till herman :) där fick jag fika :D:D yaayy ! och vi satt å läste lite ur en mkt humoristisk bok som liknade väldigt mkt våran vardag ;o elr hur? :D sen drog jag till pappa, hämtade kameran och fotade moppen lite, hämtade min tårta (a);D.. Sedan for jag förbi stina och hälsade på :D de va trevligt. Sen direkt till emelie :D fick se insidan på deras hus ! :D:D DE VA JU ASFINT ! :'o emelie, jag vill bo hos dej ! (AA):D <3 sen körde jag hem, där fick jag äran att ta daniel på en åktur runt i ghlm :) de va väl ok. Men han är lite svår å skjutsa ;o haha. Sitter då inte still lixx. Aaja, nu ska jag sova tror jag. Imorrn har jag och herm sovmorron :')) så jag ska förbi och hämta henne ;) blir en skön dag imorrn. Godnatt <3 :D

image105
det förflutna | |
Upp