Traveling to Berlin

En liten update känner jag mig skyldig! Julen har varit jättefin, trots avsaknaden av snö (ända fram till julaftonsmorgonen!). Jag och F spenderade först några dagar i Sundsvall, träffade våra familjer, åt god mat och tog en tur till Himlabadets relax - det var guld värt att få njuta i bubbelpoolen i minusgrader under en stjärnklar himmel! Några dagar senare åkte jag upp till Övik för att mysa med mamma, julhandla med lillebror och fira "riktiga" julafton med hela släkten. Vi hade en kanondag med vackert väder, nysnö, god mat, många skratt och fina julklappar! Vad mer kan man önska?

Tillbaka i Sundsvall på juldagen firade vi andra julafton med pappa, syskonen och våra respektive. Det var en fartfylld kväll (som alltid när grabbarna är igång) med ett släng av perfektion vad gäller middagsmenyn; bestående av ett brieostknyte till förrätt, en rodnande hjortinnerfilé till huvudrätt och som avslut, en pepparkaks och lingon-cheesecake. Ja.. Det var minst sagt en fullträff!

I lördags tog vi bilen ner till Uppsala igen för att hinna komma i ordning med allting inför nästa avfärd - som är redan imorgon! Då ska vi nämligen flyga till Berlin för att fira nyår (och såklart vårt femårsjubileum!). Det ska bli jätteroligt att uppleva en stad som ingen av oss besökt tidigare! Massor av roliga saker står på listan och förhoppningsvis kommer jag hem igen med en massa fina bilder att visa!

Puss och kram!
Hoppas julen har varit fin ♥

perspektiv | |
Upp