Head in the clouds but my gravity's centered

Hej fina läsare!
Jag vill bara dela med mig lite av vad som händer i mitt liv just nu. Anledningen till att jag skriver så sällan är för att det är mycket annat som prioriteras just nu. Livet är bra och jag vill inte bli en sådan som ständigt skriver om min vardag in i detalj - vem är intresserad av sådant? därför håller jag mig till få uppdateringar med viktigare innehåll - som exempelvis för att berätta att det i söndags var tre år sedan jag träffade fredrik för första gången. tre år, eller hur?! det blir någon slags inre konflikt där, eftersom jag inte kan tro att det fanns en tid innan honom. jag kan heller inte förneka det faktum att jag fortfarande kan titta på honom och få en liten hjärtattack..
 
Skolan fortsätter i rasande takt och matten blir allt svårare. dock har jag fått pli på självdisciplinen och försöker tillbringa en stund varje dag åt att plugga, vilket är tråkigt men nyttigt! på så vis slipper jag ju den grymmaste hetsen innan tentan (förhoppningsvis). jag har lite problem med stressen, som jag ännu inte lärt mig hantera.. med det kommer förkylningar och stundvis ångest. dock tvivlar jag inte längre på mitt val av utbildning eller på min förmåga att klara av den! stressen är egentligen obefogad - men säg det till den... 
 
jag vill bara avsluta med att meddela alla som inte hört det än (och er som hört det redan) om att jag fick en femma på min senaste mattetenta!! min första femma på universitetet för att vara exakt! i matte.. vilket ju är löjligt eftersom jag alltid trott att matte var en av mina svaga sidor. tredje gången gillt, haha. jag har nog aldrig fått jobba så hårt för ett betyg! därför kan jag berätta om det med desto mer glädje!
 
hoppas ni har det fint där ni är!
puss och kram från mig ♥
 
 
perspektiv | |
Upp