Sätt hårt mot hårt


Jag har haft en underbar helg i uppsala med min pojkvän, mamma och hennes nya man. vi har tapetserat hela lägenheten, ätit på resturang, shoppat, varit ute sent och haft picknickar i parken utanför vårt hus. dessutom var mamma och jag i extas under kentkonserten! det var helt otroligt! slutet var allra bäst: konfetti, fyrverkerier och "vi ska alla en gång dö".

Nu är jag hemma i sundsvall för någon veckas semester från renoveringen. det känns konstigt att komma hem till ett tomt rum. det är nästan som om jag aldrig varit här ens! jag är iaf glad att få träffa min familj efter mer än en månad ifrån dem! dessutom får jag mysa oavbrutet med mina små hårbollar. de blir större och större! på fredag fyller de 8 veckor!!! helt otroligt vad fort tiden går.

xx
perspektiv | |
Upp