28479294--2384

tumblr

idag har jag varit en sväng på mellandagsrean, vilket bekräftade tankarna jag hade sedan förra året - rean är fullkomligt värdelös. det enda som fick följa med mig hem var 6 läppglans från smashbox, ett rosebud och ett nagellack. okej, det var inte dåligt. men det var under min förväntan. kanske beror det på att jag inte tycker att modet just nu är snyggt. eller att jag har fastnat enormt för vintage... och som ni vet är priserna där inte mkt att tjafsa om!

hur som helst hoppas jag på ett nytt spännande år, som börjar om ca 24 timmar! det firas in med middag och fest hos min halvbror med en massa trevliga människor! med champagne, världens alla nyanser av läppglans och den lilla svarta kan det inte gå fel. hur ska ni fira in det nya året?

nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan kolla några avsnitt av the big bang theory. underbart... kärlek till er!
perspektiv | |
#1 - - hanna:

Sv, åh det kan jag lova att det var! söt blogg du har, och gott nytt år :D

Upp