Black socks never get dirty

Jag tänkte säga farväl, för imorgon beger jag mig ut i skogen med mina 65 naturkamrater och jag är inte riktigt säker på att jag kommer överleva - missförstå mig inte, jag kommer göra mitt bästa. Vi ska bege oss till Borgarsand. 5km till fots med en väska som väger 15kg (jag har vägt). där ska vi slå läger och mysa hela natten lång. förhoppningsvis undkommer vi regn - men det är inte alls särskilt troligt med tanke på att det har öst ner idag ..

för övrigt hade jag tennispremiär idag och det var underbart skönt att komma igång igen. jag förstår fortfarande inte hur jag kan få sånna otroliga adrenalinkickar - det är underbart! själva spelet gick åt skogen, men i slutändan så spelar det inte så stor roll. jag spelar mest för att det är kul. inte för att jag vill bli nästa söderling (som förresten vann sin första kvalmatch i US open idag - yaay).

nu ska jag bege mig mot sängen
don't let the bed bugs bite
xoxo // fjällräven


| |
#1 - - Felicia :):

sv: okejs :)

jag har mest bara tagit det lungt :)

#2 - - Arzu:

SV: Jag har en Sony d100, och har ett riktigt stort objektiv, kommer faktiskt inte ihåg vad den hette...



Har du photoshop då?

#3 - - amelie:

SV: Var så lite! TACK! Vad glad jag blir!

Upp