Update from Seattle

goodnight sweden (: jag sitter här i seattle å tar de lugnt. klockan är typ två och solen skiner ute (vilket verkar va ovanligt här haha). vi ska snart iväg till familjens kusiner på grillfest, så de ska bli naiz. annars händer inte mkt idag. igår va mest en slapp dag. anlände typ 11 (lokal tid) och då åkte vi direkt till ett sushiställe som hade såntdär band som åker med mat. de va awesome :D

efter de så åkte vi till huset där jag ska bo i fyra veckor. jag är väl mighty impressed kan jag säga. eller ah, ganska :) de är liksom inget slott, men dom bor bara här tills dom hittar ett nytt hus, så de är helt ok. dom har ett biljardbord i källaren iaf :D och platt-tv överallt ;DD å guitar hero, vilket är nais.

på kvällen somnade jag rött tidigt, för jag hade varit uppe i typ två dygn. men de va helt ok, för sängen va skön :a .. på fredag ska vi p[ konsert å sen ska vi väl shoppa lite också .. blir nog naiz. nu ska jag gå (: hehe. pussss :*
det förflutna | |
#1 - - Anders:

Låter som ett lagom tillbakalutat liv "over there"!

Kan du läsa mailen jag skickar?

Kram på dig!

Upp