Free with wind in my hair

Dags för lite uppdatering känner jag. Har ingen ork kvar i kroppen att lägga ner någon som helst tid på bloggen, men jag orkar inte fota heller så nånting måste jag ju göra som ett livstecken. jag lever trots att det är på gränsen. va på skolan igår och de va drygt som vanligt, men sen innan idrotten ringde jag mamma å hon bokade tid på vårdcentralen till mej, så jag åkte dit på lunchen. efter typ en timme hade dom fastställt att jag faktiskt har lunginflammation. wow. tror de är 6e gången eller nåt sånt. det bevisar ju bara hur otroligt dåliga mina lungor är, haha. hur som helst går jag på penicillin nu och kommer göra i närmaste 10 dagarna. verkligen kul asså. så ikv blir det nog ingenting. jag har tappat livsglädjen å lusten å leva. skittråkigt är allting och alla bara lämnar mej här i ensamhet för å långsamt tyna bort typ. tack. vänligt.

vi va och kollade på hus i stan igår också. dom vi kollade på va båda jättefina, men jag vet inte riktigt. kommer behövas mkt pengar å mkt tålamod x) ingenting är bestämt än. jag gillade iaf ett av dom så vi får väl se (: .. men nu ska jag typ gå och dö eller nåt. jag hatar sjukdom. hejdå !
det förflutna | |
Upp