Kanal5 <3

Skolan idag va väl average :) hände inte direkt nåt speciellt. Fick ont i händerna på slöjden pga av den himla trådslöjden som jag så bestämt skulle ge mej in på ): Engelskan vart mona lite störd på mej och astrid och hennes kommentar var följande: Astrid och johanna, jag vet att ni hade rätt på allt, men ni måste följa med ändå .. och så gjorde vi. Dock vart de lite avbrott här och där :') engelska är så ruligt. Weed are family. I has all my sisters with you .. <3

På matten gjorde jag ett helt papper med uppgifter ^^ 12 st faktiskt, woow ;D credit till mej må jag säga :a länge sedan jag jobbat på så bra. Kan de bero på att min iPod var fulladdad och att matteprovet är imorrn (;

Serieteckningen var dryg för en gångs skull ): jag orkade inte göra nånting haha. På lunchen satt jag å astrid med min brur och rickard ^^ dom va väldigt underhållande. They always are you know ^^

På svenskan läste vi ett roligt kapitel i våran högläsningsbok :D det handlade om ett lakan och ett paket kondomer x) guud va kul de va. Dom är så gulliga asså ^^ sen började vår lärare förklara allting om hur de gick till och sånt när man skaffar barn. yayy (y) hon sa att de va för att hon inte ville ha nå babyboom i klassrummet nästa jul ;DD hahahahah va vi skrattade må du tro.

Efter skolan traskade jag på lätta fötter hem :) höstlöven lyste upp så vackert :) å när jag gick över stallgården vid travet vart jag värsta nostalgisk. Jag längtar tillbaks till när jag red ): de va så mysigt, hmpf. Kanske får övertala min morbror att köpa en ny häst så jag får komma å rida :) de vore najs.

Klockan halv 6 skjutsade pappa in mej till Helex :) där väntade sofie och senare anlände även emelie :D hon hade tydligen stressat ihjäl sej bara för att komma. Sötnos där! Dansen va jättekul. Body jam ! hahha. De gick inte så bra, men malin sa att de inte skulle göra de i början heller, så nästa gång kanske ^^ om vi går, får väl se hure blir :) imorrn äre matteprov samt streetdance :)) stor dag å se fram emot, hahahah elr inte. Återstår att se. Nu ska jag plugga lite mer matte, första gången i mitt liv som jag känner mej osäker asså ): men de ska bli bra :) wish me luck ;) gunatt <3

det förflutna | |
#1 - - a:

"jag vet att ni hade rätt på allt, men ni måste följa med ändå .. " :'))

HEHHHEHEHE vi är för brA ;D

men de var ändå snyggast på toan , hehe ;D

#2 - - emelie =):

hihi, vill eju träffa dig och sofie :D<3

#3 - - Anonym:

fin outfit!

#4 - - Johanna:

Snygg outfit lägg upp på mystajl!

Upp