Lördag

Har haft en mysigt härlig dag idag :) vaknade typ 12, haha x) sista dagen jag kan sova länge på :/ för vaknar jag sent imorrn kommer jag aldrig upp på måndag, haha! :) iaf, vaknade och började städa.. För efter sthlm hade jag bara släppt alla mina grejor rakt framför sängen x) de va typ omöjligt att nå fram x) haha. Men nu har jag fixat och hängt upp alla kläder på galgar, brukar aldrig göra de eftersom jag flyttar hit och dit x) men eftersom jag har typ nyss renoverat min garderob så kändes de så bra ;) apropå renovering så har pappa påbörjat sitt målarprojekt i badrummet, så min tillgång på smink idag har varit lika med noll. x) så när stina kom på eftermiddagen, mitt uppe i mitt one tree hill-maraton (a) ;D.. så va jag inte helt överlycklig med att ta med kameran ut x) men de gjorde jag hur som helst. Fast jag lovade att de bara skulle bli bilder från halsen och neråt xD haha. Fast de blev de inte riktigt.. Många fina bilder på stina fick jag iaf :D och Casey, som följde med oss hela vägen på våran promenad genom grannskapet ;D haha. Myysigt med solen som lyste och typ alla va ute x) inga i våran ålder, så de kändes ju superbra att vara en förebild för en gångs skull x) elr hur man nu ska se de.. Vi hade ju mkt att prata om, så tiden gick rätt snabbt :) Sen kom vi hem till stina åsså va Jacob, hennes ursöta lillebror på 3(?) år ute och lekte :D:D så vi hade snöbollskrig ett tag, och bara så ni vet :A dedär som anders sa igår om att tjejer inte kan sikta, de stämmer verkligen inte in på mej :A jag ska nog allt bevisa de nästa gång ;) för jag fick in riktigt snygga träffar på stinas huvud ;);) fråga henne ;o haha. Nu sitter jag här.. Ska typ gå och mysa en stund framför brasan en stund :) för de såg så härligt ut, och jag fryser ju alltid så mkt, hahha ;) löööördagskväll <3 :)

image61
det förflutna | |
Upp