IIH !

ÄNTLIGEN :DDD fick nyss ett glatt samtal från min pappa (för min mobil vill inte ta emot sms, knäppt dedär :o) som meddelade att han köpt systemkameran ;DD lagom till skåneresan såklart, haha. Nu har jag fått jobb som förstafotograf ;) najs värre. Nu kan jag knappt vänta tills vi åker :D ! WIIEE!

Va tycker ni om designen som jag och malin fixat ? ;) själv är jag mkt nöjd, haha :)) och malin tycker den är dösnigg ;D hiihhi.

dagens citat;
johanna: simon ville inte bli våldtagen av oss på fredag ;(
astrid: de är liksom grejen med att våldta folk ;) ..
- de spelar ingen roll var dom tkr :a hehhe.
det förflutna | |
#1 - - M:

Skit cool :)

#2 - - Johanna:

Jättefin design :)

#3 - - astrud:

HÖHhö

JAG ÄR MED PÅ JOHANNAS HEADER

jag är fett me najs :a :a :a

HAHA

ja



vadå de är ju så ;(

tiverr simon :D

#4 - - M:

Tack detsamma :) ska du görA iveckan da? ^^

Upp