Örebro

Idag, om nästan exakt 3 tim åker jag med familjen til Örebro för att fira nyår hos några kompisar. Jag har inte ens börjat packa så de är redan en bra början. Måste ladda in sjukt mkt film i min iPod annars kommer jag inte överleva den tråkigt långa tågresan. Hoppas iaf att vi kommer ha kul där nere... De e bara de att jag har typ totalslut på pengar på mobilen sedan jag skickade ett mkt onödigt (men vääääldigt roligt) mms till stina, runt halv tre inatt :D men frågar du mej så va de lite onödigt, eftersom hon också har slut på pengar så kan jag ju ändå inte få tillbaks nått vettigt svar, haha. Hursomhelst, så alla ni som smsar, jag är lessen om jag inte kan svara men så kan de va ;) om ni ringer så har jag redan lovat å svara, även om jag har telefonen nån helt annan stans.. hmm, kom just på hur himla knepigt de kan bli, eftersom jag antagligen kommer gå runt i leggings större delen av nyår.. och leggings har som ni kanske vet inga fickor, haha. Men jag får fixa de på nåt sätt :) ringringring! (A) Kommer sakna er otroligt, därför jag e tvungen och skriva nått innan jag åker, eftersom jag hinner inte säga hejdå till alla. Men vi träffas ju snart igen.. Efter att jag spenderat sista delen av lovet i Övik. Why oh why? Hade hellre velat vara hemma egentligen, men då hade jag nog klagat över de me ;) <3
det förflutna | |
Upp