2014.05.27.14.02

Tappar bort mig i dagar av stress och längtan efter att skolarbetet ska bli klart och att sommaren äntligen ska anlända. senaste dagarna har varit varmare än de varmaste julidagarna i fjol och det ger mig hopp om att en riktigt fin sommar stundar, bara runt hörnet. för att ta mig dig måste jag klara mattetentan imorgon (även min 21årsdag), klara två tentor i beräkningsvetenskap nästa vecka samt skriva tre labrapporter. överväldigande? ja. oöverkomligt? nej. jag längtar otroligt mycket efter att få komma hem till familjen, börja jobba och få ledig (ångest och skuldfri) tid emellanåt. tills dess glädjer jag mig åt att vi är två och att jag har det bästa stöd man kan ha.
 
game of thrones, masterchef au, tigerdrottningen och ghost stories är bara några få av de saker som just nu gör mig väldigt lycklig.
 
puss och kram till er! 
perspektiv | |
Upp