Chandelier

Notre-Dame de Paris, 2011
Livet är relativt hektiskt just nu. det är mycket skolarbete och lite tid kvar tills studenten. mycket händer runt omkring mig och jag tycks sova alldeles för lite.

igår diskuterade vi livsåskådningar på skolan. om livet är förutbestämt eller ej. personligen tror jag inte att det finns ett särskilt förutbestämt öde för mig. jag vill tro att jag är fri att göra egna val och bli den människa som jag vill bli. man får hjärnspöken när man tänker för mycket på det. what is real, what is not?

för övrigt är det lillördag idag, eftersom jag är ledig på onsdagar! men nu ska jag rycka upp mig och plugga inför religionsprovet på torsdag, tillsammans med en kopp wimbledon-te (min absoluta all-time-favourite!).

puss
fotografi | |
#1 - - Lisette:

Håller med om att det är jäkligt stressigt nu sista tiden innan studenten. Livet är ett enda kaos, usch.. men det är väl bara att kämpa på antar jag. Prick en månad kvar för mig, galet!

Upp