Royal regime

jag lämnar min älskling hemma och beger mig till kallare klimat!

(feist spelas i lurarna) xx
fotografi | |
#1 - - LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥:

Så fin bild!

#2 - - Rinki:

Vilken underbar bild på din katt, väldigt vackra ögon! Och bilden på ditt öga var väldigt fint det också :) duktig du är.



Sv: Kul och skönt med en lotion som verkligen håller det den lovar, önskar att den inte vore så dyr. Jag blir verkligen torr lätt så skulle vara bra att ha en sådan där.



Oj, duktig du är som skrivit uppsats, hur kändes det? Är det något typ av avslutningsarbete eller vad är det?



Vad roligt att ni ska till Vemdalen och åka skidor, mina föräldrar var där i början av året, i februari, och åkte. Det gillade stället väldigt mycket. Jag saknar att åka skidor, tidigare när jag hade sportlov brukade vi alltid åka upp till fjällen, jag och familjen, men sedan jag börjat på högskola och sådär så har det inte blivit av :(. Åk lite för mig med? ;)



Mina helgplaner är nog att plugga (vilket jag har gjort), hjälpte min sambos mamma att röja i deras förråd här nere och nu på eftermiddagen ska jag ta det lugnt. Har blivit förkyld så känner mig väldigt tung i hela kroppen.



Kram

Upp