If i had a gun

Någonting jag verkligen älskar är denna fantastiska lotion som mamma tagit med hem från usa. den luktar choklad och gömda skatter och röda bär på samma gång... fullkomligt såld! (bathandbodyworks.com)

ikväll kommer fredrik hem och jag längtar efter honom! jag har för övrigt blivit friskare samt samlat på mig ett mvg i svenska b idag. imorgon laddar jag för muntliga nationella i engelska b (tentamen, därav tidpunkten). börjar även min allra sista gymnasiekurs, egenvalda biologi breddning - anatomi och fysiologi. det ska bli spännande!
xx
perspektiv | |
#1 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

glädjer mig! :)

#2 - - E M E L I E ♥:

sv; åh tack du! :-)

vad har du gjort idag då?

kram,

#3 - - Rinki:

Vilken häftig lotion :) låter ju bra. Fungerar det bra också?



Grattis till ditt MVG i svenska B och jag hoppas att det muntliga provet går bra och fysikprovet. Låter dessutom som en väldigt häftig breddning, det är lite läskigt hur mycket de hunnit göra om gymnasieskolorna sedan jag gick ut ^^.



Sv: Hoppas att våren kommer till dig snart också, men vi hade ju snöfall för ett par dagar sedan, så ja man kan inte vara riktigt säker ännu.



Vad härligt att din kille kommer hem ikväll, jag hoppas verkligen att du får chans att mysa med honom riktigt ordentligt och ha det riktigt mnysigt!



Ingen fara att du glömde bort, är bara glad att du hörde av dig nu :).



Hur ser din helg ut?



Kram på dig!

#4 - - anna:

tackar :D



haha ja de är la de som är de positva med att bo på landet det finns mycket blommor att fotografer

#5 - - anna:

har du några planer för veckan :)?

Upp