I'm gonna steal your heart away

the frozen cherries in my winter garden whisper words of wisdom

jag är så himla glad att jag är klar med fysikprovet och härmed har en lektion kvar till helg! gladare blir jag av att veta att jag ska spela tennis om en timme. dessutom frågade mamma när jag ville flytta in i lägenheten i uppsala! jag längtar så jag håller på att bli tokig! ändå vill jag ta vara på den tid jag har kvar här uppe i norrland. sundsvall har ju trots allt varit mitt trogna hem i snart 19 år. glad är jag iaf! jag får dessutom kramas med min älskling till CSI: efter träningen! MYS.

xx
fotografi | |
#1 - - Rinki:

Jättevacker bild, har du tagit den?

"the frozen cherries in my winter garden whisper words of wisdom" - så otroligt vackert och passade in!



Sv: Åh, vad skönt att fysikprovet gick bra, är stolt över dig gumman! Snart helg, vad ska du hitta på?



Kram

#2 - - Emma - med prinsessan i magen ♥:

Måste också dofta lite på den då! Haha :)

Upp