Sleeping alone is not sleeping at all

I normala fall hade jag tagit en ipren vid det här laget. dock förbjuder läkarens stränga order alla former av smärtlindring. så här ligger jag, efter världens skönaste dag med huvudvärk och sömnproblem.

jag vill skylla på att det är för att fredrik är borta (och därmed min trygghet när jag sover) men jag skulle tro att sömnproblemen beror mest på att jag är uppe sent på nätterna för att ta vara på tiden. dessutom blir jag väckt varje natt (ofta flera gånger om) av katterna. de är i stort behov av kärlek - som jag inte alltid är villig att ge dem klockan fyra på morgonen. jag längtar tills att de får nya hem (med mer kärlek för den ensamma individen (katten)).

kvällen har spenderats med tjejkompisarna. många skratt och god mat! jag kan inte förstå att vi inte längre går i klass. än mindre att vi inte längre ska bo i samma stad (fast vad är väl sundsvall egentligen??). nu ligger jag här i sängen med ruby och frida i rummet intill (hon ska upp innan 7 och jag ska inte det). mysigt med lite sällskap, eftersom familjen är borta på diverse äventyr. imorgon kommer äntligen min pojkvän hem igen. dessutom ska perseiderna bilda stjärnfall på himlen, vilket jag inte kommer att missa!

sommarkärlek till er
perspektiv | |
Upp