Lämna mig inte

ingen känner mig
 så väl som du
       jag skulle fastna i min ensamhet igen
           om du lämnade mig nu

filosofi | |
#1 - - Anonym:

"ingen känner mig

så väl som du

jag skulle fastna i min ensamhet igen

om du lämnade mig nu



det är hemskt att jag ibland stannar upp och ser tillbaka på mitt liv. som om det vore över. som om jag hade upplevt allting jag var menad att uppleva. för det är inte sant. det är inte ens fragment av sanningen. -- jag har hela livet framför mig. ändå slösar jag bort tiden på att tänka på hur det en gång var.



jag var en liten poet. jag var en duktig elev. jag hade en bästa vän som jag älskade över allting annat. jag hade en pojke som gav bort sin midnattsönskan till mig. jag hade en framtidsdröm. en önskan jag var helt säker på skulle slå in.



jag hade också problem. hatade mig själv majoriteten av tiden. jag var ledsen och stressad. brydde mig mycket mer om utseende än vad jag gör idag. jag hade olycka. oftare än jag hade lycka.



ibland måste man väga fördelarna med nackdelarna.

när det gäller mitt liv så kan jag inte dra någon slutsats.

det kanske är meningen. det är som det är. det blev som det blev.



det är svårt att inte förändras när alla andra gör det



xoxo // en välbekant främling"

Upp