J'ai des grands rêves

idag köpte jag en ny piercing som jag inte får in i örat. och jag skakade så brutalt efter min latte på coffee house att jag tappade kulan ner i handfatet. sedan tränade jag tennis i shorts och linne, vilket fick mig att känna mig somrig (och naken). -- jag bommade även att anmäla mig till högskoleprovet som äger rum i övermorgon. och jag jagade förgäves runt min fransyska på staden. hon ville inte ha någonting med mig att göra.

för övrigt är studentbalen på min födelsedag. och mina ryggkotor ligger snett. imorgon firar vi fyra månader. och tre 18årsdagar.

nu ska jag äta ett äpple och filosofera om hur skönt det blir att lämna av fransyskan på tågstationen imorgon. det har varit en hård vecka. vilket sliter hårt på min psykiska hälsa. även skrivandet tar stryk
perspektiv | |
#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

sv; tyckte inte det gjorde så ont att tatuera bakom örat. har dock tatuerat mig rätt mkt och hade just tatuerat ryggraden och revbenen och gick sedan på örat så det kändes lite som en "lättnad" hehe

Upp