Your love is my drug

Love and other drugs
Jag var på bio med josefin och issa ikväll. vi såg Love and other drugs, som var en otroligt söt film! större delen av biosalongen satt och snyftade sig igenom hela filmen.. och några var inte diskreta att uttrycka sitt ogillande (för att verka tuffa inför flickvännen) på väg ut.

Kärleksfilmer ska man inte se ensam. man blir sådär väldigt abstinent. vill ha kärlek nu. vilket man givetvis inte har. det blir dock lite jobbigt när det blir för gulligt. jag är emot sådant. jag vet inte riktigt varför. jag vill inte känna att jag är någons tillhörighet. jag vill äga mig själv. jag vet att det här förmodligen makes no sense at all vid den här tiden. hur som helst är filmen helt underbar. de får varandra - that's all that matters.    godnatt  ♥
inspiration | |
#1 - - Hanna:

du är fin

#2 - - Johanna:

Åh, har funderat på att gå och se den filmen. Den verkar vara väldigt söt.

Upp