We wish upon a star (for a white Christmas)


När mörker och kyla ligger kring vårt hus, då vill vi vänta på julen kring ett levande ljus ...
Eller ett hundratal -- det är precis vad jag gör just nu. har av någon anledning fattat tycke för äntligen hemma och det mesta som har med inredning att göra. det kan bero på min ständiga längtan ifrån norrland och ifrån föräldrahemmen.

efter att ha avklarat ett seminarie (för vad gör en dag om inte en het diskussion om Émile Zolas första mästerverk) vid lunchtid kan jag ärligt säga att den stress som ledde till mitt försvagade immunförsvar äntligen har börjat avta. trots att jag fortfarande har vissa saker jag måste göra klart innan jag helt kan slappna av, så är jag riktigt nöjd med att kunna lägga mig i soffan och vila - utan att få ångest.

kram
perspektiv | |
#1 - - Anonym:

kram

#2 - - Rinki:

Det är klart att du måste få vila :) läste din blogg flitigt tidigare, själv har jag bytt blogg och är numera inte längre anonym. Förlåt att jag inte har följt din blogg på länge dock.



Hoppas att du kryar på dig snart! Låter som ett spännande seminarium, själv har jag mitt imorgon.



Kram

Upp