There's a limit. there's always a limit

.. and i think this is it    (weheartit)

eftersom emma läst mitt senaste blogginlägg fyra gånger så tänkte jag ta tag i det här och skriva lite idag - när jag är ledig från skolan. den här veckan har varit stressig, men ändå slapp. i måndags hade vi skolfoto (jag tror det gick åt skogen) och sedan hade jag samhällsseminarium, vilket gick ganska så bra faktiskt.

eftersom jag haft seminariumet slutade jag efter franskalektionen igår - dvs vid elva - och åkte hem och sov (med världens mysigaste caseykatt på magen). idag har jag ingen lektion alls, eftersom jag inte läser engelska A och inte kan vara med på idrotten pga mitt knä/ljumske. måste vara kry tills dansträningen ikväll!

imorgon börjar jag ett med ett förbannat matte c-prov. är inte alls förberedd, men jag hinner förhoppningsvis bli. just nu är det mer lockande att se på tv. haha. jag kommer ingen vart. jag hatar generella metoder. dom förstör mitt liv. jag hatar att min mamma uppfostrat mig till att bli en självständig kvinna ibland .. seriöst

kärlek
det förflutna | |
#1 - - Jessica:

åh fina bilder!!

#2 - - Hanna:

jag älskar dig otroligt mycket! imorn visar vi världen varför vi går natur ;)

#3 - - emma:

hihihi I like ett nytt inlägg! jag vet inte rikigt om det betyder att jag inte har nått liv för att jag är inne på din blogg så mycket eller att jag bara gillar din blogg väldigt mycket?! antagligen båda hahaha ;) puss på dig!

Upp