I know it in my heart. i fear what i don't know



jag kom precis hem. har inte varit hemma sedan halv nio imorse. mitt huvud är fullkomligt slutkört. jag orkar inte ens se på tv. hur som helst hade jag en underbar eftermiddag med hanna. vi promenerade runt på stan, köpte te och kläder (jag har hittat mina nya kärleksplagg btw!). -- efter det köpte vi mat och promenerade upp på norra berget. på muren med utsikt över hela sundsvall spenderade vi en trevlig middagsdejt. höstsolen sken så vackert. sedan gick den ner. och lämnade mig åt kylan igen ..

dansträningen inför tävlingen har dragit igång. idag funderade jag och emelie ut hela koreografin - vilket tog över en timme! lovely. eventuellt ska jag träna extra på lördag eftersom vi ska starta någon typ av grupp inför kommande tävlingar. jag har alltid velat tävla i grupp! är bara rädd att jag sabbar helheten. det är mer press på en då, än om man bara dansar singel för att ha kul .. iaf tycker jag det!


mer musik i mina öron,
sovgott mina vackra vänner

and this feels like letting go
matthew perryman jones in my ♥
perspektiv | |
#1 - - G:

Du ÄR kreativ du!

Upp