I don't have the drugs to sort this out

jag orkar inte ens öppna min garderob. för varje gång jag gör det, så blir jag anfallen av ett par jeans eller liknande! därför har jag senaste veckan bara satsat på att köpa nya kläder. på så vis slipper jag kaoset bakom garderobsdörren!

idag innan träningarna var jag på stan med josefin. inskaffade ett par nya svarta cheap monday's (som jag velat ha sedan jag köpte mitt första par) samt lite höstigt smink (bland annat ett ursnyggt gråbeiget nagellack) , en parfym och underkläder. overall en riktigt riktigt njutbar shoppingrunda (endorfiner ftw).

nu ska jag se ett avsnitt av gossip girl och sedan öva in böjningar på lite franska verb. dors bien mes amis! ♥


leighton meester (tumblr.com)
perspektiv | |
#1 - - SANDRA-EN BRA BLOGG!!:

härliga bilder!

Upp