Nov. 29, 2010



i lördags morgon körde vi i snökaos ner till söderhamn (med försening på ca en kvart - jämfört med 19 timmar). streetdance sm tog hela dagen, men när vi äntligen satte oss i bilen igen var det med en medalj runt halsen och leenden på läpparna.

i grupp slutade vi på 7:e plats (vilket var helt freakin amazing med tanke på att vi sju tjejer bara har dansat tillsammans i ca tre veckor & eftersom det var SM-klass +16år). i par kom jag och emelie till semifinal men slutade på en 11e plats (vilket vi var riktigt besvikna på! domarnas fel helt klart). singeln gick åt skogen, men jag är inte mkt för att dansa ensam ..

på söndagen var jag ensam hemma hela dagen. satt framför brasan med en kopp varm choklad, elle interiör och en filt och kollade på the hills-maraton. det kallar jag återhämtning på hög nivå!

det var över lag en väldigt bra helg,
kärlek från isprinsessan
fotografi | |
#1 - - Lisette:

Mysigt med varm choklad :D Du kan i alla fall känna dig avslappnad när du är själv till skillnad från mig, jag kan verkligen inte känna lugn då jag inte har människor jag tycker om runt om mig. Konstigt kanske, haha!



#2 - - Jennie:

tävlar du i streetdance? jag dansar också street nämligen. :)



SV ; tusen tusen tack!

Upp